.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مواضع طاهایی و ابراهیمی در برابر سخنان صلاحی

هادی ابراهیمی روز يک شنبه در خصوص اظهار نظرهای جنجالي صلاحی در رابطه با عملکرد استاندار و معاون سياسي و امنيتي وي به مازندنومه گفت: به عنوان معاون سیاسی استاندار باید بر انتصاب مدیران استان نظارت داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه وحدت نیروها در حال حاضر بسیار مهم است،تصریح کرد: استفاده از همه نیروها و ظرفیت های اصولگرایی جزو اهداف برنامه هاي ماست.

ابراهیمی یادآور شد: انتصاب مدیران تنها منوط بر طیف اصولگرایی نیست و علاوه بر اصولگرایی،پایبندی و کارآمدی از جمله شاخصه های مورد توجه ماست .

معاون سیاسی استانداری مازندران ، کارآمدی را منوط به پایبندی به جریانات اصولگرایی و اهداف نظام دانست و تصریح کرد: در قبال اظهارنظرهای دوستان سکوت کرده و قضاوت را به افکار عمومی واگذار می کنم.

وی با بیان اینکه با طاهایی در این زمینه هم عقیده هستیم که باید سکوت پیشه کنیم،به خبرنگار ما گفت:ما از نقد سازنده دوستان استفاده می کنیم ، چه دوستانی که سیاست ما را قبول داشته باشند و چه دوستانی که ما را قبول نداشته باشند.

ابراهیمی گفت: دولت سینه فراخ دارد و ما هم با این دیدگاه در استان ، با روی گشاده به تمام دیدگاه ها توجه کرده و در نهایت قضاوت را به مردم واگذار می کنیم .

وی یادآورشد: صلاحی(رییس ستاد محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری)عنصر محترم و ارزشمندی است و از نقدهای سازنده وی استفاده خواهیم کرد اما موضع ما در مقابل این هجوم ها سکوت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1389
مگه چیزی برای گفتن هم دارید ؟ مطمئنم اگه جوابی داشتی دریغ نمیکردی
ح.ا 5 آبان 1389
مرد حسابی تو که تو عزلو نصبات اصولگرائی رو که رعایت نمیکنی هیچ به لیاقت ها وشایستگیها هم کاری نداری !!!!!!!!!!! اگه به انسجامتون بابت انتخابات (از هر نوع)فکر میکنی مطمئن باش به این صورت مورد لطف خدا قرار نمی گیرید.
نا شناس 5 آبان 1389
آقای ابراهیمی منظور رهبر معظم از جذب حداکثری این نیست یه مدیر که کم کاریش بر همه آشکار است و مغرضانه هم دارد عمل میکند بر مسند باقی بماند بخدا این دسته مدیران نظام را دارند خراب می کنند کار شما بیشتر به باج شبیه است تا جذب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.